poniedziałek, 26 grudnia 2016

Ciepłe grudniowe popołudnie | koniec roku


Nastały ostatnie dni grudnia. 
Malutkimi kroczkami zbliżamy się do końca tego magicznego i pełnego wrażeń roku. Nadszedł też czas na jeden z ostatnich, bądź nawet ostatni post tego roku. W mojej grderobie nie ma za wiele nowości, gdyż ostatnimi czasy skupiłam się bardziej na kupowaniu ubranek dla mojej córeczki i przyznam, że sprawia mi to wiele radości, mniej szczęśliwe jest niestety moje konto bankowe..
Z ciekawości jednak zajrzałam na ASOS.com, nie kupiłam za wiele, bo ostatnio jestem bardzo wybredna oraz staram się nie wyrzucać pieniędzy na rzeczy, których prawdopodobne nie będę nosić. Jednym słowem kupuje rozsądnie.
Pierwszą rzeczą, która przykuła moją uwagę były beżowe/żółte botki w kowbojskim stylu. Jakimś cudem od razu wskoczyły do mojego koszyka i nie żałuje, gdyż buty są bardzo wygodne. Nie jestem typem osoby, która chodzi w butach na obcasie, z jednego powodu, a mianowicie, wygoda przedewszytkim. Może i wygląda to ładnie, ale boże chroń moje stópki, po 10 minutach wracam do domu zmieniać obuwie na płaskie. Jednak te botki są super-wygodne, podejrzewam, że zasługą tego jest szeroki obcas, ale nie wnikam, najważniejsze, że da się chodzić dłużej niż 5 minut. 
Kolejne dwie rzeczy, które powędrowały prosto do mojego koszyka to śliczna torebka w kolorowe, ala marokańskie wzorki, idealna aby wrzucić kilka niezbędnych kosmetyków i telefon, gdy nie chcemy targać wielkiej torby oraz kolczyki w kształcie krzyżyków.
I tak właśnie powstała ta oto stylizacja, dorzuciłam tylko choker, koszule oraz sweterek ala panczo ze swojej szafy i byłam gotowa do wyjścia :) pewnie myślicie 'o żesz ty, koniec grudnia, a ta lata w samym swetrze' ale przyznam, że w Anglii pogoda nas rozpieszcza i mamy cieplutki grudzień. Szkoda, bo nawet grama śniegu nie było na świeta.
Piszcie co sądzicie.








Kolczyki.


Torebka jest prześliczna.


















Buty, Asos
Torebka, Asos
Kolczyki, Asos
Koszula, H&M
Choker, Ebay
Spodnie, TopShop (kupione na aukcjii na Ebay)

Mam nadzieje, że stylizacja przypadła Wam do gustu, jest idealna dla kobiet w ciąży, ale i nie tylko. Myśle, że królową jest kolorowa torebka, która ożywia stonowaną koloryzacje całości. Jak widać brzuszek nie jest przeszkodą w tym aby wyczarować fajną stylizację, oraz nie musimy inwestować w ciążowe ubrania, aby czuć się wygodnie w tym co nosimy w tym wyjątkowym okresie. 

@marlena_parr




18 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja! Jest jak najbardziej w moim stylu. ;)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing pictures :)
    I really like the look!
    xx Katha
    showthestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek najbardziej mi się podoba, torebka odrobinę nie w moim stylu w takim połączeniu, ale wyglądasz bardzo ładnie!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja bardzo mi się podoba ,zazdroszczę Ci tego ciepełka u nas zimno ale przynajmniej jest śnieg.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana wyglądasz pięknie!
    Widać że jesteś mega pozytywną babeczką!:D
    Stylizacja bardzo do Ciebie pasuje,kobieca i z klasą.
    Zdjęcia robię aparatem Nikon D5000+obiektyw Nikkor 50mm 1:1.4G :)
    Będę zaglądać do Ciebie,pozdrawiam!:*

    http://imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny ten sweterek! super pozytywne zdjęcia!:)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz, a stylizacja bardzo ładna :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny, niebanalny zestaw, a sweterek cudny!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz:D
    Bardzo ładna koszula :D Podoba mi sie bardzo :)

    Odwdzięczam sie za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń